Fotboll fotboll fotboll o lite annat kanske :D

Ja vi fortsätter väll med fotbollen som jag pratat mycket om!
Det går mycket snack (såklart) i svensk media om Zlatans affär. Eto'o som inte verkar vilja gå över och ställer höga krav på Inter som nog behöver en ersättare till Zlatan. Jag tror fortfarande att det är Inter som gör störst vinst om man får Eto'o och Hleb + massa pengar. Så mycket är inte Zlatan värd alls. Sen så tror ja att dom nya spelarna passar bättre in i Inters spel än vad Zlatan gjorde.

Det går mycket snack om Liverpools Xabi Alonso fortfarande. Så jag tycker att dom kan lägga ner det där snacket om vad tränarna säger till varandra ta upp det vesentliga istället. Blir det en affär ja eller nej räcker!!

Samtidigt som Zlatan är på G till Barca så vill dom värva Javier Macherano från Liverpool. Men Guardiola tror inte att Rafa kommer släppa sin argentinare som är otroligt viktig för sitt lag. Jag hoppas att dom behåller honom oxå annars blir det en jobbig säsong för Pool :S

Kul att se att Kim Källström producerar i Lyon också. Nått som är värt att notera!

Anfield ROAD

// Pussi

Kommentarer
Postat av: Olaf

Håller med

2009-08-02 @ 01:14:59
Postat av: Zlatan

ey mannen

2009-08-02 @ 01:16:06
Postat av: hasse zimmer

hahahhahaha sylvassa analyser

2009-08-02 @ 01:17:45
Postat av: Sarah ejergård

Kolla in min blogg =) haha <333

2009-08-02 @ 13:52:26
URL: http://mynameissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0