Dax att dra igång igen ?

Ja, då var ja äntligen tillbaka till mina trogna fans. Dom är några men jag vet att dom finns där!
Dåså vad ska vi börja någonstans ?

Vi börjar med det kanske hetaste inom innebandyn just nu!
Upplands Div 3. Mycket tät serie kan vi nog alla förvänta oss, där både botten och toppen ser otroligt jämn ut.
Toppen där Loke som förra året spelade i Div 2 kommer vara uppe i toppen speciellt om man får några fina nyförvärv från Sirius.
Arlanda som ser ut att vara i toppen också iaf om ryktena om nya spelare stämmer. Men håller dom? Är dom för ojämna?
Livets Ord är att räkna med precis som 2 år i rad tidigare när man snubblat på mållinjen. Håller dock dom 2 överstående som favoriter.
Fanna som alltid har stökat till det för toppen och kommer nog göra så igen.
Alunda ett lag som också kanske kanske kan blanda sig i topp striden.
IS Saga som jag själv representerar ser ut att få ett riktigt bra lag och kommer också att överraska många i årets tabell det är min tro iaf.
Uppsala IBK som är lite luriga, har ett riktigt bra lag i min mening och kan också göra tabellen hård för många andra lag.
FBC Uppsala har ja inte mycket koll på förutom att många unga talanger kommer att ge allt för sitt lag.
Sten Sture har varit i Div 3 länge men kanske är det dags nu att ta klivet ner? Dom håller inte mottet längre.
Roslagen är som Saga en liten outsider som kan spela innebandy men är väldigt ojämna.
Björklinge som har sin skit hall dom lever på som jag tycker att förbundet borde förbjuda. Den är totalt bedrövlig. Borta tar dom knappt poäng.
Funbo kommer åka ut med huvet före, detta lag tar nog inte en poäng i år.

Fotboll då!
Real ångar på med sina spelar köp. Dessa köp borde göra att de inte får några problem att vinna La Liga men man ska aldrig säga aldrig ska bli kul o se hur dom klarar sig i Champions League.
Däremot mitt kära Liverpool har inte rapporterat några nyförvärv som jag tror skulle behövas. Allt som ryktas kring detta lag är vilka som kommer lämna klubben. Premier League kommer bli tättare än någonsin i år då jag tror att City kommer blanda sig i högt upp i tabellen.
Serie A känns avdankad och tråkig för tillfället så det finns väll inget att säga där.

YOU'LL NEVER WALK ALONE!!

Hampus "Pussi" Wik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0