Resultat

Det vart som jag trodde idag med. Tyskland drog det längsta strået mot Österrike som inte hade så mycket att komma med över huvudtaget. Ett fint mål av Ballack avgjorde denna grupp totalt, man såg redan efter målet att Österrike skulle inte ta igen detta. Överlag var det inte någon super match.

Den andra matchen såg jag inte men ja hörde att Kroatien hade ett B-lag på planen. Och Polen som var tvugna att vinna för att gå vidare får ju inte förlora mot ett B-Kroatien det finns ju inte men som jag sa tidigare så saknar dom en topp i Polen. Speciellt när man bänkar sin bästa spelare Euzebiusz Smolarek som är en bra fotbolls spelare och klart bäst i Polen så en tabbe av Beenhacker tycker jag.  Men Kroatien har kompetens märks det när B-laget går ut o vinner en EM match det är stort.

Dagens man:
Vet inte om jag kan ta ut någon speciell så d får bli....
Ballack - Tyskland - Bjöd på ett fint frisparks mål och en fin kämpar glöd.


TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0