OJOJOJ

Vad kan man säga jag sa ju det. En mycket bra match med ett avgörande i slutet. Men sen VILKET AVGÖRANDE!!
Herregud... Jag låg och sov med TV:n på och vaknar i 84 minuten och ser först Petr Cech tabbe till 2-2 och sedan bara 3 minuter efter kvitteringsmålet kommer avgörandet med ett underbart skott från Nihat. Vilket slut!!! That's the grej of the day!!!! Min puls är hög vill jag lova!! Gratulerar turkarna.

Andra matchen vart som väntad ett B betonat Portugal mot ett Schweiz som hade allt att vinna på hemma plan och allt. Då tar man också chansen att göra det genom att slå stor favoriterna med 2-0. Däremot går det rykten om att domaren inte gjorde någon större insats.... Vad ska man säga dom pallar inte trycket allihoppa skulle ja tro. För fega helt enkelt. Tycker iaf att Portugal borde vunnit matchen. Vilka odds det hade varit på 100 kr på Turkiet och Schweiz som vinnare man ångrar sig nästan lite.

Dagens Man:
Nihat - Turkiet - Gör man 2  mål inom loppet av 4 minuter så ska man vara dagens man speciellt om man skickar sitt lag vidare i en EM turnering!!


TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0