Holland + Italien

Idag han jag inte skriva innan för jag har jobbat och tränat mm. Så nu kommer det istället efter matcherna där jag satt och zappa lite för att följa dramatiken. Just dramatiken ja som avtog lika snabbt som den kom. Italien får straff och blir en man mer. Pirlo dunka in straffen och redan då kändes det som att saken var klar. Speciellt eftersom Ribery vart skadad precis innan dessutom. Samma sak i den andra matchen där Rumänien inte ens bjuder upp till match mot Holland som man slog båda matcherna i kvalet, dåligt Rumänien. Hade förväntat mig lite mer av båda matcherna det tror jag dom flesta hade gjort men nu är det bara gilla läget. Det måste iaf Sverige göra som kommer åka på stor torsk om man nu går vidare.

Dagens man:
Huuntelar - Holland - Inte fått någon spel tid av Van basten tycker jag borde få det speciellt när man gör 33 mål på 34 matcher i ligan. Bra spellförståelse, fint tillslag och bra blick för spelet


TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0