Hej Hopp Lingon Snopp

Hej!
Mitt första inlägg på denna blogg så tänkte jag lite snabbt berätta om vem jag är osv. Jag heter då Hampus Wik och är 18 sommrar gammal. Kallas även för Pussi. Det är en lång historia som börja redan när jag var 3 äpplen hög. Jag är då en sportfantast utan dess like och spelar själv innebandy och fotboll. Innebandy är där blodet ligger. IS Saga spelar jag i där vi ligger i herr 4:an, men har spelat i div 2 med Årstagården. Fotbollen behöver vi inte ta upp här. Annars så coachar jag även ett dam lag i Årsta IK damer div 2. Där jag precis skrivit på ett 1 års kontrakt där vi får se vart det leder. Finns inte mycket mer att säga än att jag hoppas många kommer att läsa min blogg och att det ska bli kul framför allt att läsa den. Mycket kommer att handla om sport förstås så ha lite överseende.

Tjing
Pussi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0