Fotbolls EM Onsdag 11 juni!

Idag har jag tillbringat större delar av dagen genom att titta på fotboll. Jag hade tippat innan dagens matcher och det gick ju inte alls hem denna gång jag trodde på att Tjeckien skulle kunna hålla undan mot Portugal. Tjii fick jag... Portugal imponerade inte alls på mig. Ändå lyckas dom ta hem 3 pinnar och är så gott som klara för slutspel. I denna match trodde jag att Tjeckien skulle bjuda upp till dans. Tycker att tjeckerna bjöd på en bra match iaf. Däremot den där J***la Ronaldo fyfan all hat till honom. Självisk, gråtande, gnällande spelare som bara tror det är han på planen. Med alla dessa filmningar och gråtande när han tappar boll. BLI EN MAN. Nå ja till dagens andra match trodde jag att Schweiz skulle vinna. Det såg lovande ut i första halvek som var i total dominas i mitt tycke. Tacka regnet... Turkiet vänder sen oväntat måste ja säga men ändå var dom inte värda 3 poäng. Ett tråkigt lag som vinner men som kommer ändå att åka ur gruppen. Synd för världnationen tycker jag dock.

Dagens Man!!
Trotts att dom inte var värda det så vann dom på grund av denna kille
Volkan - Turkiets målvakt otroligt bra med några ruskiga räddningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0